sobota, 29 września 2012

Dziękuje !

Dziękuje Kochani !
Dzisiaj oglądalność dobiła do 1000 i przywyba was coraz więcej !
to dla mnie znak ,że ktoś to czyta i komuś się podoba , że nie robię tego tylko dla siebie ! ; )
U mnie na prawdę w ostatnim czasie dużo się pozmieniało i na szczęście na lepsze !
mogę Wam się pochwalić , ,że moje serce jest w pełni zdobyte przez jedną kobietę ;*
i od paru dni jestem całościowo zajęty i nie dostępny dla nikogo innego !
Bardzo mi się podoba to uczucie i chce aby trwało to jak najdłużej !
Kocham Cię Basiu <3 !
Dzisiaj zamówiłem sobie glany i większego rozpychacza do mojego dziecka (czyt. tunela ) z nie cierpliwością
czekam na przesyłki.
Plany na weekend ... kino i nic więcej . Te weekendy na prawdę za szybko mijają , i zaraz znów poniedziałek
i tydzień nauki .... a jest jej na prawdę dużo , w końcu klasa maturalna , no ale jakość
trzeba sobie radzic i się trzymać !
za tydzień zebranie w szkole , haha mam nadzieje ,że mama nie przyjdzie bardzo zbulwersowana xd
Tak jak obiecywałem wstawię swoje zdjęcie , ponieważ jest was już 1000 a nawet juz ponad !
tylko mi się nie przestraszcie i nie ucieknijcie , haha ...
Dobra , dzisiejszy post tak na prawdę o niczym ... więc będę go kończyć .



 
DZIĘKUJE BARDZO !
JESTEŚCIE KOCHANI <3





 




 

wtorek, 25 września 2012

Hej wszystkim ! ; )
powiem , wam ,ze wszystko w końcu zaczęło się jakoś pomalutku układać  , to chyba przez to ,że bardzo w to wierze !
a po podstawa ! , trzeba wierzyć w siebie ....  to podstawa ; )
na kółku teatralnym idzie mi świetnie , jutro mam pierwszy występ , wiec trzymajcie mocno kciuki.
Na pewno będą mega wielkie nerwy ,ale nareście robię to co kocham i od zawsze to co chciałem !
polecam Wam to ! .
Miałem kawałek roli śpiewanej i okazało się ,że się wszystkim spodobało i Pani , która uczy mnie na kółku '
teatralnym zapisała mnie na kółko wokalne , haha ; p....
sam nie wierze w to ,ze chodzę , ale okazało się ,że ja na prawdę dobrze śpiewam !
może wreście znalazł ktoś we mnie jakąś zaletę , talent , a nie same wady ....
Często my ludzie ... , myślimy ,że jesteśmy beznadziejni , brzydcy i niczego nie warci ! ...
tak było ze mną ... , ale tak na prawdę nie jest ! , Uwierzmy w siebie, każdy człowiek jest na swój
sposób piękny ! , każdy ma jakiś talent , ale może jeszcze o tym nie wie ... a za jakiś czas okaże
się ,że jest w czymś najlepszy ! .
Może to się wydaje teraz niektórym z was trudne , ale trzeba zmienić nastawienie do samego siebie !
to na prawdę pomaga , wiem to ze swojego doświadczenia ! .
Trzeba podobać się sobie  , lubić siebie , i to jakim się jest człowiekiem !

W szkole dużo nauki , początek roku , a ja juz wszystkiego nie ogarniam , nie wiem co będzie dalej
trochę się o to martwię , w końcu czeka mnie matura ... i ta myśl mnie przeraża ! , ale bądźmy
dobrej myśli ; )  !
Mam trochę nowych zdjęć , ściąłem włosy .... zmieniłem nastawienie do mnie , do innych do świata
czuje ogromną ulgę po czuje się wspaniale , ale jeden zły krok , złe posunięcie ....
i wszystko wraca do tego starego życia .. do starego Fabiana , który nie wierzył w siebie ...
był pośmiewiskiem dla innym ... nie radził sobie z niczym .... ! Wszystko go przytłaczało ...
teraz jest inaczej na nadzieje ,że nie zmieni się to już nigdy , chyba ,że na lepsze.


Ps 1000 wyświetleń i wstawię swoje zdjęcie ! .


KillingxMe


A tu zdjęcie , przyjaciółki  Basi <3



Kocham Cię Basik < 3 i uwierz w siebie !





        

sobota, 22 września 2012


Dobra , więc na początek chce bardzo , ale to bardzo podziękować , za te miłe słowa
które słyszę  na temat moich postów , za te wszystkie rady i komentarze ! ; ) .
Na prawdę tego potrzebowałem , to dało mi siłe , aby uwierzyć we mnie samego , aby dać mi
siłę do działania , do robienia tego co kocham ! , a to  wszystko dzięki Wam , jesteście kochani ! <3
Pytacie co u mnie i jak idzie mi na kółku teatralnym ....
Więc , u mnie jak na razie dobrze , byłem u tego psychologa , było bardzo trudno , tyle trudnych pytań ,
na które musiałem jakoś odpowiedzieć , ta rozmowa z nim była trudna dla mnie i bolesna , ale...
chyba pomogło chociaż  trochę , myślę ,że z wizyty na wizytę będzie coraz lepiej , teraz idę w środę
i znowu się boje ... , ale powinienem się już do tego przyzwyczaić , mam nadzieje ,że tak się stanie.
Jeśli chodzi o kółko to jest świetnie , tam nikt mnie nie ocenia , poznałem wiele świetnych osób ,
czuje się na tych zajęciach bardzo dobrze , wszyscy mnie zaakceptowali i jest na prawdę bardzo miło .
Pani która to prowadzi , mówi ,że mam talent i bardzo dobrze sobie radze, powinienem iść w tą stronę ... po tych słowach
zastanawiam się nad tym , czy by nie zostać w przyszłości aktorem ... no ale zobaczymy jak świat się potoczy ; )
Hym ... dzisiaj chcę iść na film do kina ze znajomymi '' Jesteś Bogiem '' ...
tak , jest teraz czas zachwycania się PFK , teraz znalazła się ogromna sterta fanów , którzy nie znają
nawet jednej piosenki na pamięć ... , dla mnie to żałosne !
Przechodziłem wczoraj przez skatepark , a tam małe dzieciaki rozmawiają tylko o tym ... ,
teraz wszyscy o tym rozmawiają , nawet na fejsie , jest strasznie dużo wpisów właśnie o tym ....
tak na prawdę , ja nie mówię ,ze ja jestem ich Fanem i nie stałem się ! , po prostu lubię ich twórczość , lubię to co robili !
bo są to piosenki które mają przesłanie , które coś mówią , a nie tak jak teraz większość ...
Interesuje mnie zobaczenie tego filmu aby pogłebić swoją wiedze na temat ich , jak to wszystko było , jak to się zaczęło i jak skończyło ....
Jak można wszystko zrujnować, jednym ruchem decyzją , to mnie przeraża !
Podobno film , na prawdę bardzo dobry , a ja interesuje się filmami , i dla tego chce go obejrzeć !
Jeszcze jedno , proszę Was wszystkich nie interesujcie się tym tak bardzo,  kto jest tym fanem od początku , a kto się teraz tym jara
i udaje wielkiego fana , bo to już jest wkurwiające .... ,  to wszystko co piszecie i jak siebie
obrażacie na facebooku czy innych stronach społecznościowych . To już każdego sprawa , jaki on ma do tego filmu stosunek .
Dla mnie ten film budzi mega wielką ciekawość , kto wie , może po tym filmie lepiej ich zrozumiem
, lepiej zrozumiem ich teksty i to co chcieli Nam przekazać ;)
Więc , moje plany na weekend są takie : dzisiaj Kino  , a jutro spotkanie rodzinne
Ojeej , trochę się rozpisałem , hah , no tak już mam ....
Życzę  Wszystkim Miłego Weekendu .
Pozdrawiam Fabian

 


KillingxMe
 
 
 




PS.Jak będzie 1000 wyświetleń wstawie moje zdjęcie ; )

niedziela, 16 września 2012

Moda jesień 2012

 
Trampki za kostkę, z wbudowaną koturną zawojowały rynek.
Choć pojawiły się już na letnich wybiegach u nas hitem będą dopiero na jesień.
Tenisówki na koturnie były modne na początku wieku, teraz projektanci poszli krok dalej i
proponują sportowe trampki, wiązane i na rzepy, z ukrytą koturną. Dodają paru centymetrów i podobno są bardzo wygodne ,
a to podstawa ! Można je nosić nie tylko do dresów czy luźnego sportowego looku .
Mnie do siebie jeszcze  raczej nie przekonały , ale nie mówię ,że to głupi pomysł ; )
Piszcie w komentarzach co o nich sądzicie i czy chodziłybyście w takich oto butach .







Zrobiłem wielki, shoppingowy przegląd w poszukiwaniu jesiennych kurtek znanych marek, zobaczcie co znalazłem !
Jesienią, zwłaszcza wczesną nie warto od razu pakować się w grube puchowe kurtki.
To czas gdy możemy wybrać kurtkę przede wszystkim ładną i modną, mniej zwracając uwagę na jej praktyczne walory.
Oto parę propozycji kurtek, w bardzo różnych stylach, które znalazłem w pierwszych, jesiennych kolekcjach na jesień 2012.
Mam nadzieję, że coś przypadnie wam do gustu... ale zanim wybierzecie kurtkę dla siebie, poznajcie tegoroczne trendy !
Jeśli jakaś kurtka którą tu pokazałem spodobała wam się wyjątkowo piszcie w komentarzach jaka to , chętnie zobaczę ; )








 
 
 
 
 
Ogólnie tej jesieni 2012 modny jest klimat retro z lat 50 i 60 , kolorystyka to ciepłe barwy tak jak czerwień czy pomarańcc.
ale także kolory pastelowe , bezowe , róż oraz odcień musztardy . Kolor który na pewno robi furore tej jesieni to również burgund
czyli odcień wina , który bardzo mi przypadł do gustu !
Grube swetry również długie przewiązane paskiem zamiast kurtki ! no i przedewszystkim jak juz zdążyliśmy wszyscy zauważyć
królują ćwieki w których się zakochałem ! 
Jeśli chodzi o dodatki do głownie złoto i duze kolorowe korale do rozweselenia szarej jesieni ; )


To chyba na tyle ; )  , to był mój pierwszy post o modzie , chym ... przyszedł on mi bardzo łatwo!
piszcie w komentarzach co o tym myślicie i czy chcecie więcej , bo pomysłów mam bardzo dużo!
Pozdrawiam Fabian <3

KillingxMe

sobota, 15 września 2012

Dostałem się na kółko teatralne ; ), to dla mnie bardzo ważne . Interesuje się tym i to pozwoli mi myśleć o czymś innym  !
Oczywiście moi niektórzy znajomi śmieją się i kpią z tego .... , no ale to normalka.
Tylko ,że ja robię to tylko dla siebie ! , a nie dla innych ludzi !
Dzisiaj weekend ...  a ja chory ! , świetnie ... , no ale tak to jest xd więc przeleżę w łóżku , ciekawie ...
w niedziele wybiorę się na zakupy do Arkadii , mam nadzieję ,że znajdę dla siebie coś fajnego ; ) , i zapomnę chociaż na chwile o tym co mnie spotyka ... !
Zakupy i moda to taki mój drugi , zupełnie inny Świat , taka odskocznia w której mogę czuć się dobrze ! i nie mieć żadnych problemów ,
tylko mocne uczucie zadowolenia ! to piękne uczucie ,  na pewno nie tylko dla mnie , a dla wielu dziewczyn ; ) i mniejszej ilości chłopaków .
W poniedziałek pierwsza wizyta u psychologa .. boje się .. boje się ,ze to mi nie pomoże i sobie nie poradzę ...
nie wiem jak mam się tam zachować , co mówić ... , to nie takie proste jak wydawało się na początku .
Ale mam nadzieje ,że będzie wszystko dobrze , i za parę miesięcy , będę się śmiał z tego co jest teraz !
Dzisiaj mam bardzo dużo dobrej energi i nastawienia do życia , to naprawdę dziwne w tym czasie ...,
może to dąży do tego ,że będzie coraz lepiej ? , oby .
Jutro może uda mi się zrobić jakiegoś posta o modzie , co wy na to ? , mam nadzieję ,że wam się to spodoba ; )
Bardzo was proszę o to abyście w komentarzach pisali mi o czym byście chcieli abym napisał , na jaki temat i co was interesuje .

KillingxMe




wtorek, 4 września 2012

Postanowiłem zrobić posta w którym oficjalnie Wam się przedstawię ; )
Więc to robię .
Nazywam się Fabian Majewski , mam 17 lat , urodziłem się w Ameryce i mieszkałem tam przez wiele lat.
Obecnie mieszkam w Warszawie i tam chodzę do liceum .
Interesuje się muzyką,tańcem i sportem . Trenuje koszykówkę , tańczę popping i hip-hop , uwielbiam gotować .
Od tego roku chcę się również zapisać na kółko teatralne ... , zobaczymy co z tego wyjdzie .
Założyłem tego bloga ,aby komuś powiedzieć o tym jak się czuje w tym całym ,złym świecie który mnie otacza .
Chym ... , oczywiście jestem świadomy tego ,ze może nikt tego nie przeczyta , haha no pewnie tak jest ...
ale moze mi to chociaż trochę pomoże ! , mam taką nadzieje .
Taa.. pewnie myślicie ,że jestem jakiś chory umysłowo ... , może i juz jestem ... po tym co mnie spotyka wielu by było !
mam juz tego dość , nie wiem co robic ! to mnie przytłacza ...
Chyba sobie sam z tym nie poradzę ... muszę iść chyba do psychologa !
A jeszcze nie dawno byłem normalnym chłopcem bez problemów ... nie rozumiem co się stało .
Jestem do niczego !


Ps.Dziękuje bardzo Klaudii , która pomogła mi ogarnąć tego bloga ... , haha bo to dla mnie było za trudne !
Jesteś KOCHANA ! co ja bym bez ciebie zrobił <3


Basia ;*



KillingxMe

No to zaczynamy !

Niby dzień jak co dzień .... wstałem ,umyłem się , zjadłem kanapkę , ubrałem białą , świeżą koszule ...
w której  czułem się dziwnie ... biały ....... czystość ? , nie to przecież nie ja ... , założyłem czarne
obcisłe rurki , , od razu lepiej ;) .... do tego włożyłem czarne vasny . Mama która dumnie się na mnie
przyglądała odparła :

- ale mam przystojnego syna ;)
- haha , dzięki , nie słyszę tego często , sama wiesz jak jest ...
- Fabian nie myśl o tym , to teraz nie istotne , ważna jest chwila , to co jest teraz !
- masz racje !
- nałóż to ( podała mi czarną muchę )
- ooo... będzie świetnie pasować , dziękuje ( ucałował ją )

Z pośpiechem wyszedłem z domu , aby się nie spóźnić . Z dobrą energią  pędziłem do szkoły na rozpoczęcie roku.
Miałem nadzieje ,ze chociaż w taki dzień nic przykrego mnie nie spotka ... ,ze nikt mnie nie obrazi ....
no ale myliłem się ! . Wchodząc do szkoły usłyszałem juz parę obrazliwch słów na mój temat ... moje serce zaczęło mocniej bić...
W głowie miałem tylko jedno pytanie : Czemu ? , Co ja takiego robię ? ....
Nie odzywając się udałem się na miejsce rozpoczęcia całej uroczystości . Ujżałem przyjaciółke która juz tam stała,
od razu poczułem się lepiej  , dobrze widzieć kogoś kto cie nie ocenia tylko po wyglądzie , kto cie wysłucha , pomoże ....
Zobaczywszy mnie uśmiechnęła się , przywitaliśmy się przytulają ... po tym usłyszałem znowu obrażające mnie słowa ...
Ona chciała mnie bronic , ale wziąłem ją za rękę i pociągnąłem za sobą , chciałem jak najszybciej zstamtąd odejść !...
Dobrze ,ze ją mam ! . Szczerze wam powiem ,ze nie mam za wielu przyjaciół , bo ludzie oceniają tylko po wyglądzie ...
nie po tym jakim człowiekiem się jest ! to mnie boli ! , nie wyobrażacie sobie jak to BOLI ! ....
Chciałem jak najszybciej wyjść z tej szkoły zamknąć się w domu ... i tak jest zawsze ! , juz tego nie wytrzymuje ....
Po co mam żyć ?!
A to tylko dla tego ,że wyglądam jak '' gej '' , brak torelancji ... , brak za akceptowania mnie takiego jakim jestem !
Ja umieram ... , codziennie umiera jakaś cześć mnie ! , nie wiem co będzie dalej ... ! nie wiem czy cos będzie ...
czy jeszcze będę ja !

KillingxMe


Facebook